Nuvela (la sfarsit veti constata ca nu stiu de fapt ce e aia)

Avertisment: Daca lucrezi la Auchan, nu citi acest post!
Pentru restul:

M-am nimerit intr-o zi, acu' ceva vreme, in Auchan. Deh, oricat as uri treaba asta, tre' sa mai fac si cumparaturi.
Mergeam fara scop, fara sens si fara lista de cumparaturi. Evident. Lista de cumparaturi este pentru gospodine organizate care au habar ce le trebuie in casa. Eu sunt bazata, merg la ghici. Cat torturam clepsidra pe la raionul de jucarii de plush, vad o fatuca in uniforma de angajat cu un cos gol ca se apuca sa goleasca raftul, incepand cu capatul la care (fatalitate!) ma aflam eu. Ma da fara menajamente la o parte si continua sa carabaneasca iepurasi, viermisori si mitraliere de plush in cosul anexat.
Si ideea a incoltit. La inceput mica si firava, dar oricat am incercat sa-l ademenesc pe gagiul ala mic si alb de pe umarul drept sa-si dea cu parerea, n-am reusit sa opresc dezvoltarea ideii exponential diabolice (muahahahaha).

Ah, la naiba, mereu am suspectat ca ala mic si alb a dat cu harpa de pamant si s-a carat la vreun adventist de ziua a 7-a.
Asa ca am purces. La inceput a fost porcusorul roz. Apoi, una cate una, toate jucarelele de plush au fost culese organizat din cos si asezate cuminti la locul proaspat parasit din raft, ajutata fiind de entuziasmul muncitoresc al domnitei care nu se uita deloc inapoi (mereu am apreciat demnitatea la femei).
Si copila se intoarce sa traga cosul. Privirea i s-a frant, cazand pe tesatura denudata a fundului de carucior.
Si expresia a fost nepretuita.
Si a fost amuzant.

6 comentarii:

  1. Mda, facem pe curajoşii... Păi hai, de ce te-ai oprit? Spune continuarea, cum a venit matahala de la BGS şi ţi-a ars vreo...

    RăspundețiȘtergere
  2. muhahahhahahahahahahaa
    sorooo nu esti pe craca ta sa moara gipelo

    RăspundețiȘtergere
  3. si n-ai cumparati si tu nimic? o jucarie, un suvenir, acolo?

    mie imi trebuia un iepuras, daca stiam veneam cu tine la Auchan cu lista in mana (eu pentru iepuras tre' sa fac lista, ca altfel uit!) :))

    RăspundețiȘtergere
  4. in cazul asta, nu mai cumparam nimic. doar facem ordine in rafturi :)

    RăspundețiȘtergere