La cererea publicului - Mantrele


Mantrele sunt niste bucati de panza, pe care sunt scrise niste "incantatii"(mantre), cele mai populare fiind mantra buddhista de baza "OM MA NI PADME HUM" si inca una pe care n-a stiut nimeni sa-mi zica ce scrie. Poate daca gugaluiti aflati, eu acum cam dorm pe mine. Cert e ca li se acorda niste puteri de genul "purifica aerul" (n-am inteles daca de praf, chimicale sau spirite rele). In zona montana, unde buddhismul predomina sunt omniprezente. Pentru a functiona trebuie duse la lama, sa le recite niste mantre si sa le umple cu orez (i-am adus unui amic una, si cand a desfacut-o i-a umplut casa de orez...creca m-o fi injurat un pic. sper ca a montat-o si a curatat aerul dupa blesteme).

Un comentariu:

  1. iete.. am mai văz't p'aci prin Bern dânse d'astea, chiar şi balconul la care am închiriat io apartamentul avea un set. pe care l-am dat jos. d'aia'i praf pe balcon acu'

    RăspundețiȘtergere