La cererea publicului - Trantele


Din pacate nu am vreo scula de aparat foto, si uneori mai refuza sa deschida ochiul cand e trezit brusc. De unde imaginea de fanta. Aici e poza de dupa tavaleala numarul 2, cand incercam sa evaluez daca mai merge mobra si daca mi-am rupt goretexu'. Cu bluza verde, piticu' atomic Raju. Cu alb, sosind agale, Dorel.

Pun si doua poze sexi :
1. in care se vede soldul meu diafan, iar printre pistrui se poate ghici o mica vanataie
2. bratul stang, populat de asemenea de o constelatie fermecatoare de pistrui, printre care se poate ghici o vanataie discreta.
Aici am pus o poza mai mare cu partea frontala a mobrei dupa impact. Si ce-a mai ramas din amortizoarele fata. Cul, nu?

5 comentarii:

  1. Auch! Pasiunile astea se platesc cam scump.
    Desi tinind cont ca te-ai luat la tranta cu un camion, se poate spune ca ai iesit ieftin!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu a fost de auch, n-am simtit nimic. La modul cel mai sincer.

    RăspundețiȘtergere
  3. tare aparatul tau foto totusi, prinde si cele mai mici si fine fire de par ;)
    PS: saraca mobra...

    RăspundețiȘtergere
  4. Ideea era sa te uiti la vanataie, nu dupa fire de par. Gebus!

    RăspundețiȘtergere
  5. uuff! bine ca ai scapat doar cu asta.
    oricum, ti-ai asumat riscuri mari, fiindca poti, desigur... :)

    RăspundețiȘtergere