Drumul catre Khardung La : bilant final

Obiectiv principal : primul motociclist roman pe cel mai inalt drum accesibil cu vehicule motorizate din lume = bifat.
Obiectiv secundar 1 : sa nu ma tavalesc = nebifat. Doua cazaturi si un impact frontal. Bilant: cateva vanatai belea, un Royal Enfield pe nume Ben schilodit serios.
Obiectiv secundar 2: sa nu-mi rup nimic = bifat.
Kilometri parcursi Delhi - Khardung La = aproximativ 1800 din care aproximativ 1100 pe motocicleta.
Altitudine maxima atinsa = 5602 m.

La vara: Namibia.
In iarna 2010-2011: Patagonia prin Anzii Cordilieri.

Pe motor, bineinteles :)

12 comentarii:

  1. Bine ai venit în blogosferă. Care ar trebui să fie onorată să te aibă, având în vedere că eşti probabil cea mai reală persoană din virtual.

    P.S.: ai putea lăsa comentarii şi la liber? Nu toată lumea are cont google, wordpress, typepad, etc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Esti tare, Tasha! Si povestesti frumos.
    mumapadurii

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc, sugestiile au fost luate in considerare (sper). Momentan nu inteleg nimic din blogotreaba asta, dar incerc sa ma destept.

    RăspundețiȘtergere
  4. Dragut, dar parca ar fi fost mai ok cu mai multe detalii. mergea sa tii cititoru mai mult cu sufletu la gura :)

    RăspundețiȘtergere
  5. marfa!
    mi-a placut si filmuletul de pe youtube (pacat ca nu ai putut face mai multe), ma uitam asa intr-o rana la el si imi venea sa rad: uite dom'le ce face omu' cand n-are toate tziglele pe casa, intoarce casa invers :D

    felicitari pentru atingerea obiectivelor! ca motociclist(a) ma bucur pentru ala principal, da', in principal, alea secundare sunt motiv de bucurie mai mare. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Much better, Tasha. Sărumâna.

    Mumapădurii, ai blog?

    RăspundețiȘtergere
  7. Am avut odata blog, am scris fix 1 post si apoi a cazut in uitare. :)
    Mai bine ii las pe cei care chiar au ceva interesant de spus si eu ma multumesc sa privesc din umbra.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ar fi mers mai multe poze si o descriere mai detaliata.

    RăspundețiȘtergere
  9. Extraordinar mi se pare ceea ce ai facut.O ambitie cu care putini oamneni sunt inzestrati.Si mult curaj,dar si un pic de inconstienta.Respect.

    RăspundețiȘtergere