Cambodgia si Tailanda - Zilele 8-14

Si de-aici incolo...
Ca sa fiu sincera nu prea imi mai amintesc pe zile ce si cum. Asa ca o sa pun la gramada.
Am stat in Phi Phi Island 5 zile, care au zburat.
Am facut scuba doua zile, am fost in Maya Bay, insula unde s-a filmat "The Island" cu Leonardo Di Caprio, am mancat la speluncile localnicilor, am baut cocktailuri si am lenevit, ca doar de aia e omul in vacanta.
O sa pun poze cu comentarii si va las pe voi sa deduceti cam cum e acolo si daca a meritat.
Poza facuta la micul dejun.
Cocktail cu rom de-al casei. Foarte bun.

Doua dintre supele lor. Nu ma intrebati cum se chemau. Bune. Chiar foarte.

Taitei de-ai lor. Nu seamana deloc cu cei chinezesti.

Calamar prajit. Chestia aia verde sunt frunze de menta prajite. Nu mi-ar fi dat in gand in veci sa fac asa ceva dar erau delicioase.

Desertul. Fructe de-alea gelatinoase care sunt si pe la noi sa intaresti duceata, am uitat cum le zice, cu lapte si miere.

La un pahar de cola cu proprietarul. Foarte de treaba.

"Maseuza". Era de fapt un "el".Dar facea foarte bine masaj.

Harta arhipelagului.

Trotinetele care ne-au dus la barca de scuba.

Poza de la receptia hotelului.



In drum spre Maya Bay




Maya Bay


Memorialul victimelor tsunamiului din 2004 de pe Maya Bay

Un sarpe intr-o scobitura in stanca

Insula lui Di Caprio




Stanca langa care am facut scuba prima data.

Golfuletul unde am mancat de pranz


Monkey Bay. Adica maimutele de acolo.




Maimutele de acolo sunt mari amatoare de cola. In a doua zi de scuba ne-am pus sa mancam pe o insula unde e o singura maimuta. Care mi-a sterpelit fara jena cutia de cola. M-am luptat cu ea, am recuperat-o, dar apoi i-am dat si ei una. A desfacut-o tacticoasa si a baut-o.





Spa-ul hotelului.



Poza in jacuzzi, ca shmecherii








M-am si bronzat oleaca.



 
Crabi in golfuletul din sat.








Le capitain :)

I live! (Nu stiu daca v-am zis, dar mi-e frica de apa...)

Semnul pentru rechin. Nu era niciunul, am vrut sa-i sperii. N-a reactionat nimeni.

Am trei brate :)






L-am gasit pe Nemo!



































Si a venit si ziua plecarii. La intoarcere am avut cateva ore de pierdut in Bangkok, asa ca am mai dat o tura. N-am mai vazut nimic special, ne-am plimbat din nou cu SkyTrainul si am mancat intr-o zona neturistica. Preturi mult mai bune, mancarea foarte buna.

Ceea ce vedeti aici sunt doua sucuri, unul de plante verzi si unul de dude. Genial.
Si-apoi ne-am intors acasa. Fara peripetii de data asta.

Dar lasa ca mai plec eu...si data viitoare o fac lata, ca plec fara niciun fel de organizare. Adica fix de capul meu.

Sunteti pregatiti?

2 comentarii:

  1. Io cred c-a meritat.
    Adică... ai meritat.
    Acuma... poza aia cu pieptu-nainte... mi se pare superflaușată.
    Adică... știm că ejti înzestrată; nu-i cazu' să ni le bagi în nas.
    (dăși io nu m-aș plînge la poliție)
    În rest... ce să mai zic?
    Te-ai băgat în apă la fund... ca și cum nu-mi dădeai destule emoții.
    Ce mai urmează?
    Pleci pă Lună?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. No, dupa cum vezi, incerc sa plec ceva mai departe. Dar nu luam caini, desi un Laik (sau Like) nu ar strica.

      Ștergere