Cum am inregistrat eu prima data o piesa in studio

Eram prin anul 2 de facultate (la medicina ma refer). Adica vreo 2001.
Primesc un telefon de la baietii din trupa ca cica au inchiriat un studio sa traga piesele si sa vin si eu sa trag vocea.
Ca sa fim intelesi, nu ne mai vazusem de freun an, iar inainte ne vedeam cam o data la 3 luni si de obicei "repetitiile" se transformau urgent in jam sessionuri.
In fine,ma sui in tramvai, ajung in cele din urma. Dupa orbecaiala si rataceala de rigoare.
Nici nu intru bine, ca tabara pe mine: haide ca mai avem doar juma' de ora, am tras noi instrumentele la o piesa belea, tre' sa faci vocea. Acu' eu nu auzisem in viata mea piesa belea. Imi pun versurile in fata ( un scris infect, cred ca era al lui Teo :D scuze, domnu' Teo), imi pun castile pe cap, imi ruleaza o data varianta intrumentala si apoi gata, hai ca tragem. Ce sa tragem fratilor, ca eu nu stiu piesa. Orice, tu canta acolo, tre' sa iasa ceva. Am ingaimat eu ceva, m-am mai si balbait, mai n-am inteles versurile pe ici pe colo, am comentat ca alea-s versuri pentru barbat solist, ori eu am doi icshi....dar pana la urma am cantat acolo de gura lor.
Si-a iesit ceva. Rezultatul aici http://www.youtube.com/watch?v=I5eh8Vn7La0 sau dati play clipului de la profil.

Enjoy!

5 comentarii:

  1. suna bine!nu foarte bine, nu te umfla in pene!
    ps:imi place cum scrii si ce faci.keep up the good work!
    :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu cred că asta o să te intereseze - mai ales perspectiva unui tur cu mobra prin Indonezia!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mamica...posezi ceva voce....Blues servesti?

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca existi si in muzica , era indreptatita provocarea mea catre poezie.
    Dar, poezia iti va scadea din multe care le poti… si va crea calitate mai mare in altele.
    Plutire usoara si pe pamant!

    RăspundețiȘtergere